Har ingen rubrik!

Det känns bra att man har nu gjort bort sin redovisning framför en filmkamera. Jag kommer aldrig kunna bli en programledare eller något sånt hihi.
Vi var den första gruppen som redovisade idag, så det var skönt att man fick göra bort det fort. Imorgon blir det ännu en till redovisning, men då utan filmkamera. Så då är man tillbaka igen med vanliga muntliga redovisningar.

Känner att jag har börjat få ont i huvudet, men jag tror att det är för att jag känner mej stressad för något som jag inte vet vad det är... det lätt konstigt men jag hoppas att ni fattar vad jag menar hihi.

Håller på städa här i hemmet, för imorgon blir det nämligen kalas. För det är nån som fyller år hihi.

Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

tack! nä köper nytt godis till kulorna nästa jul :P jobbigt att känna sig stressad:S

2010-01-26 @ 16:17:11
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Gaby

Du har stress huvudvärk.Du var säkert stressad inför redovisningen.Ta det bara lungt och tänk på nåt kul.Kram,kram.

2010-01-26 @ 18:24:10
Postat av: maria

åhh ja det förstår jag att det inte känns så kul o gå ut då!! hoppas verkligen inte det blir snöstorm!! men ta det försiktigt då!! åker du buss eller? ... att du har ont i huvudet är ju inte konstigt det beror ju på stress men tänk inte så mycket utan försök o slappna av! jag vet lättare sagt en gjort eller hur? ja jag hoppas allt går bra imorn o lycka till med sista redovisningen!=)....o förresten är det du som fyller år kanske? hihi! luring isåfall;)ha det gott kram maria!

2010-01-26 @ 21:20:40
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0