Inget mer jobb!

Vad skönt att ha fått komma hem. Har tyvärr ont i fötterna. Fattar inte varför jag har alltid ont i fötterna när jag jobbar. Tycker att jag har sköna skor på mej, men tyvärr verkar dom inte alls va bra att stå i.

Imorgon blir det att stiga upp tidigt, för jag ska till skolan och avsluta med vår stor gruppuppgift som vi har haft en månad på oss att göra klart. Men det värsta att jag har inte skrivit ner allt det jag ska säga på tisdag. Så imorgon måste jag skriva klart mitt manus. Men jag vet vad jag ska säga, och det värsta är att vi ska bli filmad när vi har redovisningen. Jag blir alltid så tyst när det kommer fram en filmkamera. Så på tisdag kommer bli min värsta redovisning, kommer va så nervös. Sen ska vi även få se på filmen, jag kommer ju knappast vilja höra på vad jag säger. Kommer hålla för öronen.

Måste gå lägga mej nu så jag är pigg för morgon dagen! Natti natti


Kommentarer
Postat av: maria

åhhh lycka till då Nina!!=) ska hålla tummarna för dig!! men det kommer gå kanon!! det är jag säker på!!=) kramis!!=)

2010-01-25 @ 00:03:00
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Gaby

Ge järnet.

2010-01-25 @ 10:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0