Jaha!

Då var man klar med skolan den här veckan.
Men det är ett skoljobb som vi ska göra imorgon. Vi har nämligen fått en uppgift som vi har kallat för den stora hemliga projektet. Vi fick den uppgiften mitten av december. Men idag tänkte jag avslöja den för er.

Allt har handlat om marknadsföring. Vi är fem i min grupp som har kommit på att vi vill ta reda på varför så många butiker försvinner från våra gallerior. Vad är felet?
Så nu imorgon kl 10:00-12:00 kommer vi vara i Strand Gallerian vid Smycka och ha en marknadsundersökning. Vi vill veta vad folket vill ha för butiker istan. Så det går ut på att dom som kommer till Strand imorgon kommer få svara på ett frågeformulär med 4 frågor. Eftersom vi går den utbildning som vi gör så kommer en del av oss starta eget företag och då är det verkligen bra hjälp att få reda vad för slags butiker Lulebor vill ha. Dom kanske inte vill ha en till frisersalong för att vi har redan 20 i stan t.ex. Så jag hoppas att många kommer och svara på vårt frågeformulär.


Kommentarer
Postat av: Gaby

Ja,det är tråkigt när butiker stänger.Mycket beror väl på att det är lågkonjuktion,det ska väl vända någon gång,och då är det ju en stor fördel att veta vad kunder vill ha.Nä,nu tänker jag se på Förkväll.Hadet bra.

2010-01-13 @ 16:49:04
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-13 @ 18:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0