Mystorsdag!

Jag kom inte in på bloggen imorse, det kanske var fler som hade problem med blogg.se?! Så det blir ett inlägg nu istället. Jag har varit och bowlat med min klass eftersom vi hade en liten avslutning. För på måndag börjar min LIA hos Rabalder.
Kan säga att det gick inte så bra för mej att bowla, dessutom så älskar jag att vinna. Fick inte alls nå höga poäng och inte ens en strike fick jag. Men det var roligt fast jag svor en hel del hihi.
Vad skönt att imorgon är man ledig, så då ska jag till frissan och färga bort min fina utväxt.

Just ja, jag måste ju berätta vad min sambo fick av mej som present. Han ska nämligen få köpa en klocka. Men jag tänkte att han själv ska få välja den. Tror att vi kanske kommer köpa den när vi är i Stockholm, fast vi har pratat om att gå på stan på söndag så vi får se om vi hittar då istället.

Nu blir det att lägga sej isoffan och glo lite på tv och inte tänka på något.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Skönt,mys på.Det behövs mellan varven.

2010-01-28 @ 17:02:48
Postat av: maria

ja jag har också haft svårt o komma in där! är fortfarande något fel för jag kan inte se kommentarerna!! hoppas de fixar det snart!!..åhh låter kul med bowling! min sambo bowlar varje vecka och spelar matcher han är väldigt duktig faktiskt! han fick även 300 poäng eller vad man säger en gång vilket är det mesta man kan få!!=) hoppas du får en skön kväll kram!=)

2010-01-28 @ 21:39:29
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0