Nyårsmiddagen!

Har lite bilder från tilltugget som vi åt.



Dom här rullarna hade jag gjort. Det är med mjukt viltost med hamburgerkött. Gillar dom här rullarna.



Så hade vi även gjort saffransaioli, riktigt god blev den. Sen hade vi även så klart ostgratinerad bröd till.



Min brors fru hade gjort dom här. Fast det är min mamma som har lärt oss att göra dom här. Det är brieost med fikonmarmelad på crostini. Riktigt gott.

Tyvärr har jag ingen bild på det min sambo hade gjort, men det kommer göras fler gånger, så då får det komma en bild. Det var allafall röktlaxrullar med cream cheese mellan och pepparot. Riktigt gott påminde lite om sushi, fast utan ris hihi.



Så drack vi det här till tilltuggen. Mycket gott. Som sagt man ska börja med bubbel.

Sen har jag inge mer bilder. Men jag ska allafall berätta vad vi åt.

Förrätt åt vi Toast skagen med vitt vin till att dricka.
Varmrätt åt vi Oxfile med potatisgratäng, rött vin till maten.
Efterrätt blev det friterad Camembert med hjortronsylt, riktigt gott.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Gott.

2010-01-01 @ 15:58:56
Postat av: Malle - Hockeyfru

mums! ser ut som en god kväll! :)

2010-01-01 @ 21:33:27
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Mariah

det ser gott ut.

2010-01-01 @ 22:55:35
URL: http://nimah.blogg.se/
Postat av: maria

Tack Nina=) ja du var så fin i din klänning med!=)...gott allt såg ut!!=)kram o god fortsättning!!

2010-01-01 @ 23:40:46
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0