Party!

Då var det dags att vissa bilderna från igår!
Vi hade förfest hemma hos oss innan vi gick ut på ett ställe som heter Invit. Kan säga att Invit älskar jag att vara på, tycker att det är bra stämning där och så är det fint. För dom spelar ingen hög musik så man kan sitta och prata det gillar jag. Hatar när man får sitta och skrika samt att man inte hör vad den andra säger. Så Invit är ett ställe som man egentligen går först till för att ta en drink och sen så kanske man vill gå till ett annat ställe för att dansa. Men jag kan lika gärna vara en helkväll på Invit, och igår blev det att vi var på där hela tiden.






INVIT




Det blev att dricka Mojito och Bellini. Mycket gott!

Tack mina vänner för en trevlig kväll igår! Vi får göra om det nån mer gång =)


Kommentarer
Postat av: maria

tack Nina!!=)...ser ut som att ni haft det trevligt!!!=).....jag vet inte ännu när jag ska börja det har ju varit helg nu men någongång nu i januari! de skulle höra av sig från arbetsförmedlingen!...ja jag förstår att du har o göra då!! lycka till med redovisningen!!=) kram maria!

2010-01-06 @ 15:23:48
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Carin

Tjopp.

Vilken fin tunika ! Såg ut som en mycket trevlig kväll.



Hårspännet köpte jag på H&M i sommras. Men min kompis köpte ett likadant nu nyligen fast det var med orange/aprikosa fär ist för som mitt som är grönt. Mycket fina. rollsländore är ju så fina!

2010-01-06 @ 17:41:24
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/
Postat av: Gaby

Ni verkade ha trevligt.

2010-01-06 @ 19:05:18
Postat av: Theres

Ser ut som att ni hade en kanon kväll....Och snygga var ni också =)

Kram

2010-01-06 @ 20:02:31
URL: http://www.tessisheaven.se
Postat av: Sanna

Tack för igår! Det blev ju en supertrevlig kväll, som vi såklart gör om nästa gång vi kommer upp :) Kolla in den här länken, skulle ju blivit prinsessa istället:

http://www.aftonbladet.se/sofismode/article6386125.ab?service=galleryFlash



Kram!

2010-01-06 @ 22:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0