Shoppat!

Jag har som blivit helt kär i väggord. Så när jag plockade bort min God Jul skylt så ville jag ha ett annat ord på den platsen. Så därför blev det att jag köpte ordet Lycka. Tycker det blev jätte fint.



Sen var jag även en sväng till H&M smink avdelningen. Där fann jag mycket 50% rabatt. Så det blev att jag köpte fyra st läppglans och en fickspegel. Behöver en spegel i min väska, allt bra att ha. För allt smink och spegeln så betalde jag bara 80 kr. Så jag är verkligen nöjd med min köp idag.



Ni ser det läppglanset i den långa tuben är verkligen snygg färg. Min vän S som jag var ut med i tisdags när det var trettondagsafton hade det läppglanset, jag blev förvånad att det kom från H&M och var så snyggt.

Ja du S, vad säger du om mina mer köp om läppglans? Hihihi


Kommentarer
Postat av: Gaby

Det blev fint med LYCKA.Nu har du många läppglans,kan tycka att dom är kletiga.Jag har ett Chanel,dom från HM kan säkert vara bättre.Det är inte alltid de dyra märkena som är bäst.

2010-01-09 @ 19:22:21
Postat av: Nina

Tack så mycket =) Precis det är inte allt dom dyraste som är bäst hihi. Jag gillar verkligen läppglans. Ha en bra kväll!

2010-01-09 @ 19:28:55
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: maria

så fint det blev med väggordet!!=)

2010-01-09 @ 21:57:10
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Sanna

Självklart har du köpt fler läppglans :) Inte för att du behöver fler, men snygga var dom! Hoppas du blir nöjd med din "pink Whisper"! Kram!

2010-01-09 @ 22:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0