Testat!

När jag jobbade igår så såg jag att vi hade fått in en ny smak av Vitamin Well Reload. Så jag var ju tvungen att testa den.



Det är med smak citron och lime.
Så här står det om den:
Inte sett solen idag, lång dag på jobbet eller tränat hårt? Med Reload får du i dig D-vitamin som bildas naturligt i huden när du är i solen. Du laddar även om med bl a magnesium, zink, vitamin C och E.

Så den här drycken passa ju mej bra eftersom man ser inte så solen så ofta nuför tiden hihi.
Jag gillade den, den var inte så sur som jag trodde att den skulle vara. Helt klart godkänd är den, men min favorit är med smaken röd grapefrukt.

Har ni testat den här? Vilken är er favorit?

Kommentarer
Postat av: maria

hihi tack Nina!!=).....ja det där är så jäkla dåligt att man tar in sina barn o vänner mm.så skulle det inte få gå till!! finns ju kanske någon som är bra mycket bättre för jobbet liksom!!! ja hoppas du får något annat du med!! tur du har något iallafall!! men ja jag förstår dig!! gör ju inte så mycket VAD man arbetar med egentligen huvudsaken är att man trivs!!!....älskar dem där vitamin well dryckerna!!! hoppas den nya smaken kommer in här!! för den verkar god!=) kram!

2010-01-18 @ 15:46:48
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: hilda

witamin well är riktigt gott! :)

2010-01-19 @ 16:15:30
URL: http://hildaaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0