The City!

Det var trevligt att gå på stan idag. Speciellt var det kul när jag var in på Åhlens, för jag såg att vice chefen jobbade. Så hon kom fram till mej och började prata med mej, det var kul. För då kommer hon ihåg att jag var ju med min klass på Åhlens för två veckor sen och gjorde om ett skyltning på ett bord. Så det känns bra att man har gjort ett intryck på henne, för jag hade en hel del frågor till henne då.
Sen var jag även till Make up Store och köpte en läppenna, och hon kom ihåg precis vilka läppstift jag hade köpt så det var också kul. Det känns verkligen proffsigt. Då passade jag även på att bli medlem på Make up Store.

Sen var vi och fikade, min sambo var inte så sugen på att ta kort på mej, så tyvärr har jag inga bilder att dela med mej. Sen kan jag även berätta att jag har köpt två födelsedagspresenter. Fast det är först i mars jag ska på alla kalas, men jag tyckte det var lika bra att jag köpte det nu. För jag är super nöjd med presenterna. Det är skönt att ligga steget före hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0