Bilder från i fredags!

Vi åkte på kvällen till min sambos kompis, för att grilla. Han har sitt hus vid vattnet. Jätte fint hus, som han har byggt själv.



Hans utsikt från tomten, kan säga att han har en jätte stor tomt och gräsmatta.




Så klart blev det att dricka mitt rosé vin som jag hade kvar. Det här rosé vinet kommer jag helt klart dricka fler gånger, för det är verkligen gott. Men kom ihåg att ni måste beställa det från systembolaget. För dom har det inte i sitt sortiment.



Jag hihi.



Jag igen med vovven. Var tvungen byta till andra kläder när vi skulle åka båt, och vad passar då bästa med att åka båt? Självklart en randig tröja hihi.



När vi åker ut från båthamnen.



Då har man så här kul hihi. Det var verkligen jobbigt att ha utsläppt hår.




Då fattar ni varför jag såg ut så där på bilderna haha.




Båt inredning.



Vi åkte till Klubbviken. Klubbviken är nästan som Sandhamn kan man säga fast minus med alla affärer. Gillar att vara här ute i skärgården.



Sen åkte vi tillbaka mot stan.



Norrbottensteatern.



Centrum.



Tillbaka till båthamnen. Klockan är då 23, så vad härligt med sommar ljuset. Så här har vi dygnet runt på sommaren.



En trött Nina hihi.

Jag hade verkligen roligt i fredags, och jag hoppas att det kommer bli mer båt isommar. Det var länge sen jag hade en sån här speciell fredag, allt var så spontant så var vädret så bra.

Kommentarer
Postat av: maria

vilka underbara bilder Nina!!!=D ser att du haft det riktigt härligt!!!!!....självklart måste man ha randigt när man åker båt!!!!!=)



ha det toppen kram från mig!=)

2010-07-05 @ 00:42:33
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Gaby

Oj vilka fina bilder,du verkar mysa.Han ser ut att ha en riktigt läcker båt.Vinat ser jag har fått högsta betyg i alla tidningar. Ha en underbar Dag.

2010-07-05 @ 09:51:58
Postat av: Nina

Underbara bilder! älskar att vara ute på skön :)



Hoppas att du har haft en bra start på veckan. Kram.

2010-07-05 @ 19:18:26
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: This Takes my Shopping to a next level

Vilka fina bilder, och vad fin du är :D

Postat av: louize

Härliga bilder :)

2010-07-08 @ 23:15:18
URL: http://papsenslillalouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0