Godmorgon

Nu är det äntligen fredag! Vi har lite planer på vad som kanske kommer hända idag. Och jag hoppas verkligen att det kommer bli så. Det är att vi ska till min sambos kompis som har huset vid vattnet och grilla. Men det beror på vädret, för dom har sagt att det ska bli lite regn idag och då är det ju klart att det är inte så roligt att grilla.

Imorgon blir det fest igen, då är det hos min brorsa, vet att vi ska allafall grilla oxfilé då, mums.
Igår var det verkligen en rolig idag och jag ska som sagt visa bilder till er. En sak som var jätte roligt var att jag körde min sambos fina bil på kvällen, jag har som inte vågat köra med den, för jag är rädd för att det ska hända något då hihi, har ju inte precis lust att förstöra den. Det var verkligen roligt, så jag kommer helt klart köra den fler gånger, tror att min sambo var stolt över mej!!

Får önska er en trevlig fredag och helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0