Godmorgon

Då har man vaknat upp för en ny dag. Idag blir det till brorsan och grilla. Även mina föräldrar kommer, min morbror och moster. Jag och min sambo har gjort förrätten/tilltugg. Brorsan och hans fru står för varmrätten. Ska ta lite bilder som ni kommer få se sen.

Igår kväll var riktigt roligt. Jag gillar verkligen min granne och vi har alltid så kul när det är sommar. Korven som vi grillade igår blev bra, jag hade ju sen tänkt att vi skulle även grilla marshmallows, men det blev inte. Det är ju så gott. Vet inte alls när vi kom in inatt. För det blev rätt så sent.
Nu vill jag önska er en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: maria

Hej Nina!=) tack ja vi hade en mysig fredag!=) hoppas du haft en mysig helg du också och att vädret varit bra!=) kramis!

2010-07-18 @ 11:41:12
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0