Godmorgon

Jag åkte till mina föräldrar igår, det var därför det inte blev nå mer inlägg. Vi fick middag där så min sambo kom efter jobbet.

Vad härligt nu har vi varmt igen 24 grader, men det är rätt så mycket moln på himlen. Så jag hoppas att det inte blir något regn, för idag vill jag sitta på balkongen och läsa tidningar och min bok.

Igår när jag var hos föräldrarna så upptäckte jag det här.



Är det så att hösten har börjat få sitt grepp över norrland? Blir inte glad när jag ser sånt här, har även sett på andra träd är det likadant med.

Kommentarer
Postat av: maria

ja det är mysigt med picnic försöker vara ute så mycket som möjligt!! det är perfekt o sitta där vi sitter dessutom för där är bänkar! o man slipper sanden som annars blir när man är nere på stranden men det kommer man ju inte alltid ifrån för det är ju så skönt o sitta nere på stranden oxå ju!!



ha en underbar dag du också! kramar!

2010-07-28 @ 12:54:50
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Gaby

Ja,vad skönt med värme,hoppas det blir en fin höst,det är mysigt när det är mörkt ute och man kan tända ljus. Du ska ha det så bra.

2010-07-28 @ 13:49:01
Postat av: This Takes my Shopping to a next level

Hösten,...... :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0