Godmorgon

Idag fick man också vakna upp av åskan, men jag kände att jag orkar inte att stiga upp halv åtta för att det åskade så jag somnade om igen och vaknade bara för en liten stund sen.

Idag är det väl inte så fint väder, 22 grader och bara massa svarta moln på himlen. Men man kommer ändå kunna vara ute. Som jag skrev igår så ska jag på släktträff om en vecka, det ska bli roligt. För det är inte så ofta man träffar sin släkt fast vi bor nära varann.

Idag kommer det inte hända så mycket, blir väl att byta i sängen och sen tvätta sängkläderna. Sen blir det även lite små plock här hemma eftersom vi ska ha middagsbjudning imorgon. Men idag så blir det till middag tunnbrödsrulle med grillkorv och potatismos, får se om det blir lika gott som det man brukar köpa vid korvstånd.
Hoppas ni får en härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0