Godmorgon

Nu har man sovit länge, men det kunde jag göra med gott samvete eftersom idag är det dåligt väder, det regnar. Men jag har ändå en hel del att göra idag, för nu ska jag verkligen ta tag i hemmet. Har skjutit upp det nu ett tag hihi. Men det är klart det är ju aldrig kul att städa, sen har det ju varit fint väder. Så det blir idag, sen ska vi även åka och handla mat såg även att dom kommer sälja jordgubbar för en liten peng, så då måste man passa på att köpa det.
Nu blir det att börja och städa, hoppas ni har en bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: maria

ja det är aldrig roligt att städa när det är fint väder!!!! man ligger alltid efter med det då tycker jag!! så ganska bra att det blir dåligt någon dag så man kan ta tag i det då!!! hade ju min städdag i måndags lite sämre väder då!!

2010-07-07 @ 23:52:07
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0