Kan inte sova

Fortfarande är man vaken, är inte alls trött. Det kommer säkert bli en sen kväll igen eller ska man kanske säga natt. Det blev rätt så bra väder på kvällen så det blev att vi åkte ut på en biltur. Så då träffade vi min sambos kompis, han hade köpt en ganska så cool chopper. Kan säga att det är en slags motorcykel. Tror jag har aldrig sett nån sån tidigare.

Imorgon blir det att försöka att stiga upp tidigt, så man hinner göra något här hemma innan jag ska åka till mina föräldrar för vi kommer bli bjudna på middag där, så min sambo kommer efter han har jobbat. Även min brors familj kommer och min farmor, min mormor är ju redan där. Det kommer bli trevligt, blir som en liten släktträff hihi.
Nu ska jag surfa vidare, men natti natti till er som ska sova eller sover redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0