Kul kväll

Då har man kommit hem, så nu är det bara tvätta av sej sminket och borsta tänderna så är man sen redo för sängen.
Det var jätte trevligt på Toscana, men man har alltid kul där. Sen så var det även karaoke, kan säga att jag sjöng inget, men det går som inte att sjunga när man är nykter. Fast jag kan tänka mej att jag låter bättre då än när man har druckigt hihi. Mina kompisar sjöng däremot.
Det blev att jag åt pizza på Toscana.

Nu när jag skulle visa en bild på pizzan så kan jag inte få fram bilden, det verkar som att bilden är på min kameraminne, inte för jag fattar hur det har gått till, det var skumt. För mitt minneskort är inte fullt. Får forska vidare imorgon. Nu måste jag till sängen, natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0