Nytt och gammalt

Ibland när jag är super trött så kan jag helt plötsligt bara få extra energi, och det fick jag ikväll. Det började med att jag satt och gjorde fint i min underklädes låda, så nu är det verkligen ordning och reda, fast det var rätt så bra ordning innan. Men sen började jag gå igenom alla mina smycken, insåg att jag hade en hel del. Hade tillomed kvar ringar som jag har köpt när jag var i 18 års ålder och jag måste säga att dom ringarna går att använda än idag, tror att det är dags att ta fram dom. Sen hittade jag även en ring som jag köpte när jag var 12år när jag var i Stockholm, och jag måste säga att den ringen är också fin, får tillomed på den på mitt ringfinger hihi. Jag vet att jag var så nöjd över när jag hade köpte den.
Så nu ska jag bli ännu bättre på att ha smycken på mej. För jag måste ju använda det jag har.

Kommentarer
Postat av: maria

Tack Nina!=) ja jag blev verkligen nöjd med mina köp o ja visst använder man gult alldeles för sällan?!!!!!=)....ja fy vilket tråkigt väder vi har har haft här också idag! mulet hela dagen!! en riktig städdag idag!! vad lustigt det där med att du letat fram gamla smycken för det gjorde jag också idag haha passade på när jag städade o kika lite o som du säger man har ju jättemycket fint som måste användas det med!=) ha det gott kram!!

2010-07-25 @ 22:33:28
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Gaby

Fina smycken ska man aldrig göra sej av med.Det kommer alltid tillbaka.Det finns ju också minnen med dom.Så Nina det är bara att anväda dom och känna sej häftig.

2010-07-26 @ 19:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0