Resan till fjällen

Tyvärr har jag inte så mycket bilder att visa från fjällen. Men jag visar dom jag har.



Här är all vår packning i bilen, sen hade vi även ett släp med oss där vi hade båten och lite mer packning under båten. Den här bilden tog jag när vi hade just startat vår resa. Jag var ju med min familj och min brorsas familj. Så i den här bilen åkte jag, min sambo och min mamma och pappa.



Så klart var min söta vovve med! Han gillar att åka bil.




Vårt första och enda stop blev vid Stenbron där vi åt en macka, för det var vår furkost. Det är verkligen en fin rastplats Stenbron.



Körde förbi Kiruna. Så det här är Kirunagruvan.



Efter några mil senare så börjar man se det här. Så härligt att se fjäll.



Då var vi frame. Vi bodde i huset som ni ser till vänster.



Det ni ser är Kaisepakte.



Efter man hade packat upp all mat och bäddat sängen så var man så tvungen öppna en god skumpa, som vi skålade med mina föräldrar. Kan säga att det är verkligen en lätt drucken mousserande vin, och billig var den. Så köpt den nån gång!



Den här rosé hade jag med mej, och jag har fortfarande kvar. Kan säga att den är en av som bästa rosé som jag har druckigt. Tyvärr så måste man beställa den på bolaget.



Så klart blev det nån Hot Shot på midsommarafton. Så gott.



En del av alla fiskar som vi fick. Röding och öring.




Middagen, innan den åkte in i ugnen. Kan säga att det var så gott.
Det var alla bilder som jag kunde dela med mej. För det blev inga mer bilder. Jag tror ni förstår att jag hade verkligen trevligt i fjällen. Gillar att vara där.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Allt ser så gott och mysigt ut,ser att du haft kul.

2010-07-01 @ 17:43:02
Postat av: maria

gud så härliga bilder!!! förstår att du haft det helt underbart!!!=D så skönt o komma iväg lite ibland också!!!=D



det där rosèvinet måste jag testa verkar gott!!!



ha det toppen!! kramis!!!

2010-07-02 @ 00:14:04
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Nina

Helt underbara bilder! Härligt med frisk fjällluft förstår jag :) Nu blev jag sugen på detdär rosevinet, mm perfekt så här års.



Ha en skön helg! Kramar.

2010-07-02 @ 15:00:58
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0