Berocca Boost!



För ca 2-3 veckor sen så fick jag hem det här som jag ska testa på. Det är Berocca Boost.

Nu när det är sommar är det bra att ta en sån här om man vill ha extra energi eftersom man vill ju passa på att göra så mycket som man kan, så då blir man pigg. Innehåller vitaminer, mineraler och naturlig guarana.

Jag har vet inte riktigt vad jag ska säga om dom, jag har tagit nån sån här på morgonen eller när jag har känt mej trött. Jag vet faktiskt inte om jag har blivit piggare, men jag har allafall hållt mej vaken efter en sån här hihi. 
Brustabletten har en jättegod smak, för jag brukar egentligen inte gilla brustabletter, men den här gillar jag verkligen! Så det är ett stort plus från mej.


Jag är med i Buzzador, det är därför jag får testa produkter. Om ni själv vill gå med så är det bara gå in på den här länken. Då får ni även extra poöng av mej när ni har skrivit in er.
Vill ni läsa på mer vad det handlar om att vara med i Buzzador så är det bara gå in på den här fakta.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Nämen, den kampanjen fick inte jag vara med i! Vad orättvist...Kram!

2010-07-16 @ 14:40:06
Postat av: Nina

Fick du inte det? Det var konstigt då kanske du får något annat istället =) Du vet nu vad som väntar på dej här i Luleå!!! =) Ha en bra helg! Kram

2010-07-16 @ 19:45:36
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0