Fredag

Då är man hemma igen, jobbade in min lunch så jag slutade redan klockan 13 så det var skönt. Hann tillomed tvätta min bil, så nu är den ren och fin igen.
Är lite små trött, men tack och lov är det ingen storm längre här. Såg att mina blommor på balkongen hade blåst omkull. Så nu har jag allfall stoppat tillbaka dom på sina platser. Det var en av orsakerna som jag var orolig över inatt var att blommorna skulle blåsa sönder. Var med om det förra året, och det var inte kul.

Ska snart åka till mina föräldrar och äta palt. Min sambo ska träffa sina kompisar idag, det är synd att inte att jag kan vara med. Ska upp tidigt imorgon så det är därför jag kommer stanna hemma själv ikväll. Har dessutom tagit med mej en film hem, Wallander vittnet. Så nog kommer jag kunna roa mej själv hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0