Godmorgon 1 juni

Wow, det kändes skönt att få skriva 1 juni. För det är nu som jag tycker att sommar börjar, när vi är i juni. Men jag har glad att vi redan i maj fick sommar för en gångs skull. Det kommer bli fint väder idag också.
 
Ni ser vilken tid jag har vaknat idag, men jag kan säga att jag vaknade redan kl halv sex utan att en väckarklocka har ringt, det är lyx. För jag är pigg för en gångs skull.

Glömde säga igår att jag fick mycket beröm för mitt hår igår i skolan. Det var vissa som inte ens kände igen mej hihi. Det är klart dom är van att se mej i blont. Hade bara blont hår i ett år. Så jag är ganska van att se mej själv i mörkt hår hihi.

Nu ska jag göra mej klar för snart kommer mamma och hämtar mej, så ska jag visa henne hur en besiktning går till. Vi ska vara där klockan sju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0