Godmorgon

Det blir verkligen dåligt med inlägg, men det är väl för att det har blivit sommar och att min sambo har semester. Kan säga att igår gick vi på stan hade vi även med oss kompisar så det blev att vi gick och lunchade på Smaka, så jag åt igen den där goda Pita med kycklingwok. Blir aldrig less på den. Sen så hittade jag även lite plagg till min sambo som han gillade, men han hann aldrig prova, så det blir att vi ska på stan nästa vecka igen så då ska han prova. Det kommer bli så kul hihi.

Idag kommer det inte bli så mycket inlägg, men jag ska nog hinna med nån till ikväll. För imorgon ska jag upp tidigt för att jobba så det blir en tidig kväll för mej idag. Snart ska jag åka och hämta mamma och pappa på busstationen. För nu har min pappa strålat färdigt. Det har gått nu två månader. Jag är så glad att det är över nu. Sen så hade även läkaren sagt till min pappa att behandlingen har gått som dom hade tänkt sej och att värderna har börjat gå ner nu. Nu ska min pappa bli fri från cancer. Men man märker att min pappa har blivit trött, han sover ganska mycket men man förstår ju varför. Om ni kommer ihåg när jag skrev att han skulle börja stråla sej så skrev jag att jag undrade över om han skulle vara trött eller må illa, för man fattar ju att man får biverkligen av strålning. Men han kommer bli bättre sen efter några dagar. Hoppas ni får en riktigt trevlig fredag, för det kommer jag ha!! Kan säga att solen skiner idag och det är varmt ute så det är bara ta på sej kjolen.

Kommentarer
Postat av: maria

vill önska dig en trevlig fredag och helg Nina!!!=) blir så glad över att höra att din pappa börjar bli bättre också!!!! måste kännas skönt för dig!! massor utav kramar från mig!!!=D

2010-06-18 @ 14:11:45
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Nina

Ville bara önska dej en härligt kväll & vad skönt att din pappas behandling gått bra. Vet vad denna hemska sjukdom innebär då jag miste en närstående i cancer i höstas.

Kramar.

2010-06-18 @ 17:12:05
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0