Godmorgon

Oj vad jag känner mej sliten idag. Men man blir väl piggare när man kommer till jobbet. Det här är ju för tidigt att stiga upp, kan inte fatta att tidigare när jag hade morgon passen så fick jag jämt öppna, men då gick man och la sej redan vid nio för att man steg upp vid fyra tiden. Imorgon ska jag verkligen sova ut.

Jag hann med en städning igår, så  nu är lägenheten fin igen. Det är mycket roligare att ha fint runt omkring sej. Sen så vill jag avsluta med grattis till min brorson!!!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Du är väl ledig nu några veckor,så passa på och ha det mysigt.Ja visst är det så att det är trevligt att ha städat och fint hemma då trivs man.Hoppas att solen skiner i morgon,då är allt på topp. Ja du Nina sov ut i morron och ha det bra.

2010-06-20 @ 20:40:56
Postat av: Nina

Ja du Gaby, jag hoppas verkligen att det kommer vara fint väder imorgon, för nu är man verkligen less på regn! =) Ha det gott! Kram

2010-06-20 @ 23:45:11
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0