Godmorgon

Har vaknat för en timme sen, har fått en hel del myggbet på armen, vet inte om jag har fått dom på natten eller om det var på dagen igår. Imorgon åker vi till fjällen och jag längtar så mycket till det. Idag blir det att göra massa saker. Vi måste åka och handla maten som vi ska ha med oss, sen ska vi även packa allt det vi ska ha med oss. Måste komma ihåg att ladda min kamera så jag kan ta bilder. Vill även ha med mej en bok, inte för jag tror att jag kommer ha tid att läsa hihi. Nä, som sagt jag längtar så mycket. För dessutom ska jag åka med ett härligt gäng, så det kan bara bli bra.

Vi är fortfarande i kvar i Kalix, har ingen aning hur länge till vi kommer vara här. Men jag antar att det är först på kvällen som vi åker hem. Hoppas ni får en bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: martin

Vad har du för midsommarplaner? :D

Postat av: Gaby

Fy tusiken,händerna når ner till fötterna.Har handlat för midsommar,det känns som när det är jul,hi,hi.Stress,stress,men förbaskat kul.Hoppas du får en mysig fjällresa. Kraaaaaam.

2010-06-23 @ 15:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0