Godmorgon

Då är det sista skoldagen idag. Helt otroligt! Alltså har jag gått i skolan 40 veckor. Varit med klassen i 27 veckor. För 13 veckor hade jag LIA. Det här läsåret har verkligen gått fort. Och snart är det för ett år sen jag var på intervju med min lärarare, då hon bestämde att jag fick gå den här utbildningen.
Jag tycker att det är lite skrämmande på vad som kommer hända nu. För jag har ingen aning vad som händer, det enda är att jag känner mej rik för att jag äntligen har en utbildning som jag har gått. För jag har alltid sagt att jag ska aldrig mer gå skola, men se vad som hände! Hihi.

Nu ska jag fortsätta att göra mej klar för näst sista dagen i skolan. Hoppas ni får en underbar onsdag! För det tänker jag ha.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Förstår att det känns konstigt att det är sista dagen idag.All utbildning är bra att ha.Hoppas din dag blir fin och att solan skiner på dej.Kram.

2010-06-02 @ 14:11:53
Postat av: Nina

Tack Gaby! Kan säga att jag har haft en riktigt bra dag idag, hoppas du också har haft det! =) Kram

2010-06-02 @ 22:06:09
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0