Hemma!

Då är man hemma igen. Vi kom hem en dag tidigare, skulle egentligen har varit i fjällen tills imorgon. Men det känns ändå skönt att vara hemma igen. Måste säga att man är lite små sliten. För vi steg upp tidigt idag, sen var det bara börja packa ihop allt och städa stugan. Men det som var jobbigt var allt det man fick bära. För det var mycket som vi bar när vi kom till stugan och det kändes lika mycket som vi tog hem igen. Så man har säkert fått lite muskler nu hihi.

Det är en hel del inlägg som jag har missat nu när man har varit borta så det är väl bara börja plöja genom allt. Har dessutom hunnit att betala räkningarna idag, samt en skön dusch nu på kvällen. Kan även meddela att imorgon kommer vår tvättmaskin få gå för fullt, vet inte alls hur mycket tvätt jag har, men jag vet att det är en hel del. Så imorgon kommer ni få höra mer om hur jag har haft det i fjällen, nu ska jag läsa bloggar och sen blir det sängen. Så natti natti.

Kommentarer
Postat av: maria

hej Nina=) välkommen hem!!=)



ja midsommarhelgen var toppen!!=) god mat o mys med vänner o bekanta!! och vädret var verkligen inte att klaga på i år nä! annars brukar det ju oftast regna!



vilken otur att ni hade dåligt väder!! men vad bra att det var trevligt ändå!! kan tänka mig att det är helt underbar natur där uppe=)



ha det toppen kramis!

2010-06-30 @ 00:18:26
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: maria

ja det var årets första dopp riktigt härligt var det!!,varmare i vattnet än jag trodde!!=)



du får ta en tripp ner till Halland tycker jag och bada här nere hihi!! något långt att åka klart!! men ni får väl planera en semester tripp hit ner någongång!! kan du ju alltid hälsa på mig haha=D



kram på dig!

2010-06-30 @ 00:25:43
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0