Igår

Igår kväll så var vi ute och gick, så då såg jag lite saker som jag tyckte var så fint så jag kunde inte låta bli att fota.



Äppleträdet är i full blom. Finns det nå vackare än att se på blommor och träd.



Uppfarten till grannen. För det är klart att man måste förbi.



Snacka om att dom bor i ett fint hus, här skulle jag verkligen vilja bo så jag är avis på dom hihi. Kan även meddela att sångerskan Laleh var påväg att köpa det här huset.



Värsta stora parkeringsplats.



Kolla bara in poolen! Hur cool är inte den? Där vill jag gärna bada och sola. Synd att det inte var nå vatten där för då hade bilden varit ännu finare, men dom håller på fixa till den.

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

mycsiga bilder :D vilket läckert modert hus! lite annorlunda..

God natt & sov så gott!

2010-06-09 @ 23:39:24
URL: http://amandafalk.se
Postat av: nina

Åh vilket ställe :) Blir ju helt kär!

2010-06-10 @ 18:28:54
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0