Middagen




Fick den här fina blombuketten av mamma och pappa. Dom här blommerna har dom i sin trädgård. Liljekonvaljer luktar så gott.



Till förrätt blev det löjrom toast. Jag är så tråkig när jag äter min för jag vill inte ha nån rödlök så det fanns en skål vid sidan om så fick dom ta om dom vill ha rödlök.




Så blev det här rosé som vi drack till förrätten. Riktigt gott.



Självklart blev det oxfile och kulpotatis med bea sås till. Så gott var det!



Så drack vi det här röd vinet till maten. Passa verkligen bra till kött.



Så blev det den här tårtan den var också jätte god. Den är gjord av mörkchokladbotten med äggkräm i mellan sen är det vit tryffel ovanpå och vit choklad. Så klart var den köpt hihi. Finns i mataffären.



Så var blev det Hot Shot också hihi.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Vilken fest,så gooott. Kram.

2010-06-05 @ 12:40:26
Postat av: This Takes my Shopping to a next level

Gud vad fint och gott ser det ut! :D

Postat av: This Takes my Shopping to a next level

<3

Postat av: maria

så mycket gott=) och vad roligt att ni hade det så trevligt!=) alltid kul att få äta lite extra ibland o nu hade du ju verkligen något o fira!!!=D måste kännas skönt men konstigt klart att inte ha någon skola nu?!! ja du ska veta att du är duktig som orkat gå i skola o läsa det är ju så höga krav idag o så med menar jag!! jätteduktigt tusen kramisar!! hoppas du får en toppen vecka!!

2010-06-06 @ 22:13:29
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0