Sunday

Det har varit en stressad dag idag. För när jag hade slutat jobbet så vara det bara köra raka vägen hem. För då var det dags för en dusch sen bara göra sej klar för att åka till min brorsa och hans familj eftersom min brorson fyllde 7år. Sen efter det så var vi hem till mina föräldrar för att äta middag och nu har vi kommit hem. Så ikväll blir det att se på film. Får se om det blir Wallander eller Har du hört ryktet om Morgans.

Nu är jag ledig i 13 dagar, så min semester börjar just nu hihi.

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad härligt med semester! Vi såg senaste Wallander filmen precis, den var helt okej :)



Ha en skön kväll. Kram.

2010-06-20 @ 20:49:20
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0