Tisdag

Har man sett, solen har börja komma fram. Det blir även varmare ute. Hoppas att det betyder att det kommer bli fint väder imorgon. För nu vill jag börja kunna sitta ute i solen. För det är inte kul när det är bara 10 grader.

Just nu så håller jag på tvätta kläder för fullt. Det blev även en maskin igår och så kommer det bli en till imorgon. För då har jag verkligen gått igenom 60 grader, 40 grader och vit tvätt. Har även hunnit att vara ute på en promenad med vovven och min sambo. Kan även meddela att tack och lov så mår min vovve bra nu, han har slutat upp att skrika så det känns bra. Så han har väl inte ont längre.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Gud va glad jag blir att din vovve mår bra,då mår ju du med bra.Jag hoppas också att det blir soool i morron.Man blir ju förbannat på vädret,får man skriva så...Man får nog inte skriva så om solen hi,hi.

2010-06-15 @ 18:41:06
Postat av: This Takes my Shopping to a next level

Jag vill ha värme med :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0