Varva ner

Nu har vi varit ut till storheden. Vi var tvungen att handla lite för fredagen. För det är nämligen så här, på fredag ska mamma och pappa kom till oss på middag för att fira att jag är klar med min utbildning. Så då blir det 3-rätters. Kommer verkligen bli trevligt.
Sen var vi till bolaget, för att jag var tvungen att handla för torsdag när vi har skolavslutningen, vi ska nämligen ha med oss go dricka till skolan. Så det blev att jag köpte en rosé.

Imorgon ska jag till min klasskompis så ska hon få klippa mitt hår, men det blir bara topparna. Men det kommer ändå kännas kort, men sen hoppas jag att mitt hår kommer växa som ogräs hihi. Nu ska jag ladda upp för Desperate housewives på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0