Film film!



Jag gillade verkligen inte den här filmen. Den vara bara tragisk. Men jag kan tänka mej att det är många som har såna här midsommarafton som det är i filmen. Min sambo gillade den. Men jag tyckter att det enda som var roligt var att Olle Sarri gick in i flaggstången. Så jag ger den bara ♥ av ♥♥♥♥♥



Jag har ju även sett dom två första delarna på den här filmen. Jag gillar den verkligen. Vet inte riktigt vad jag ska säga om den, men har ni sett dom två första så ska ni så klart se även den här. Man förstog väl hur den skulle sluta, och det var ju bra att den slutade som den gjorde hihi. För man hade inte velat ha ett annat slut. Jag ger den ♥♥♥♥ av ♥♥♥♥♥.

Bilder från Moviezine.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Vad tur att du jobbat klart den här helgen och att det gått bra.Tycker att du är jättestark.Det är bra att du är ledig från plugget i morgon.Det blir ju skoj att träffa sin kompis speciellt eftersom det är ett tag sedan.Ni vål en hel del att snacka om.Nä,nu ska jag sova.Natti,natti.

2010-03-14 @ 23:21:44
Postat av: maria

vad lustigt att du också hade sett den!! ja den var verkligen sjukt dålig!!!! ,tragisk som du säger det sa jag ändå till min sambo igår att fy fasen vilken tragisk film men tyvärr så finns det säkert folk som har det så! nej fy den ser vi inte om!! jag vill se filmer man blir på bra humör av!!



ja visst är dem snygga=) älskar alla dessa strumpbyxor med mönster o prickar jättefint!! du kommer bli så nöjd när du får dem!!=)



ja du får ju tänka att det ger bra betalt då ja!! söker du annat jobb nu undertiden? hoppas du kommer därifrån snart!! mysigt o fira med familjen<3 jag ska eventuellt hem till min mamma och äta gott=) sen kanske det blir utgång på påskdagen får väl se vad man känner för!



ha det så bra o hoppas du får en bra vecka kram maria=)

2010-03-14 @ 23:29:38
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0