Första inlägget!

Det har varit dåligt med inlägg idag, men det är för att jag har jobbat. Och innan jag åkte till jobbet idag så var jag till mamma och pappa. Så jag har inte haft tid att sitta framför datorn. Tänkte imorgon ska jag fortsätta att berätta om rånet, det är ju en lång historia.

Som vanligt har det även blivit att se filmer i helgen. Så jag ska berätta om två filmer som jag har sett. Tror att jag ska se en till film snart hihi. Har ju ingen skola imorgon så det känns skönt att man får sova ut imorgon, sen ska jag även luncha med en barndomskompis imorgon. Så det kommer bli trevligt, för det var länge sen jag träffade henne, sen så bor hon inte i Luleå. Men nu har hon sökt jobb här så jag hoppas verkligen att hon får det, för det skulle vara så kul om hon och hennes sambo flyttar tillbaka hit. Saknar båda två =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0