Godmorgon!

Det har nu snöat sen i igår, det blir bara mer och mer snö här. Våren känns just nu väldigt lånt borta. Jag har inga problem med att det är snö när det är påsk, för jag är van med att det är alltid snö då man sitter vid grillen och grillar. Det är det som vi ska göra i påsk. Påsken kommer bli väldigt kul.
Men det känns tråkigt att det ska snöa när man får äntligen vara ledig en helg. Som förra helgen var det kanon fint väder samt då förra. Jaja, det är ju skönt att jag slipper köra bil. Så jag ska inte klaga så mycket hihi.

Dags för frukost, och vet ni vad jag skulle behöva egentligen göra!?  Göra om hela lägenheten. Jag behöver verkligen organisera om allt. För det ena rummet som vi har skulle jag kunna göra det mysigare för just nu ligger min jobbuniform där samt med väskor, ser inte bra ut.



Bilden från mitt kök.


Kommentarer
Postat av: Gaby

Det var en fin bild.Du skriver att du städar och går om lite,tänk att det behövs så lite och ändå tycker man att det blir sån skilnad.Det är skitroligt att pyssla på.Påskpyntar du också?Det är jag dålig på,men det beror väl på att vi är mest ute.Hoppas solen skiner utav sjutton.Vad gott att bli bjuden på våfflor.Njut och ha det bra..

2010-03-28 @ 15:04:31
Postat av: Nina

Jag tyckte också att bilden blev riktigt bra =)

Nä, jag har inte påskpynat än, jag har mina levande påskliljor, men jag har även lite påskpynt, får ta fram det idag hihi. Ha det bra! Kram

2010-03-28 @ 15:10:36
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0