Godmorgon!

Det känns verkligen att man har dragit fram en timme på klockan. Steg upp kl 10:00 och det känns jätte sent. För hade det varit i vintertid så hade det varit kl 09:00 det är en bra tid att stiga upp till. Men det är skönt att se att det är en timme ljusare på kvällen.

Jag har gjort en jätte tråkig sak nu på morgonen, nämligen betalat räkningarna. Fy tusan säger jag bara. Hoppas verkligen att nästa månad inte blir lika dyrt. Men jag har lite dyra saker som jag måste göra, det är min bil och köpa linser. Linser går på en tusenlapp och bilen kommer gå på några tusenlappar, så det har jag inte råd med just nu, samt så har jag börjat få en stor utväxt på håret. Men tyvärr så kommer jag prioritera håret minst. Jag gillar verkligen inte slutet på månaden.

Nu ska jag göra något annat kul och sluta tänka på pengar hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0