Godmorgon!

Vad skönt att man är ledig idag. Men jag ska ändå göra skoljobb. För då behöver jag inte tänka på det längre. Ska ju jobba i helgen. Jag ser inte så jätte fram emot det. För den 13 mars kommer jag aldrig glömma. Jag kommer nämligen berätta om vad som hände den 13 mars för två år sen.

Nu om lite andra roliga saker, det verkar som att det kommer vara kanon väder ute. Man skulle behöva gå en runda med vovven nu när det inte är så kallt. Sen är det även skönt med frisk luft. Så idag ska jag vara hurtig.

Kommentarer
Postat av: maria

ja tack detsamma det förstår jag att du ska njuta då kram!!=)

2010-03-10 @ 12:29:19
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Gaby

Ja,det är härligt ute,men halt.Man får kolla var man sätter ner fötterna.Kram.

2010-03-10 @ 16:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0