Godmorgon!

Shit vad det är kallt ute. Kan inte fatta att vi kan ha det så kallt när solen skiner. Det är nämligen minus 18, brrr.
Har skola idag, så det är det som gäller hela dagen. Sen ska vi även på middag hos svärmor och svärfar idag.

Imorgon är man hel ledig så det känns jätte bra. Har inte heller några läxor. För på fredag har jag också skola men då är det bara en timme. För jag ska prata med en lärare, hon pratar nämligen med en åt gången för alla vi har skrivit ett brev om oss själva via vår IDI profil som vi har gjort i höstas. Så jag har ingen aning om vad hon ska prata om.
Nu ska jag göra mej klar för skolan.

Kommentarer
Postat av: CArin

oj shit!!!! Minus 18. Hade vi typ en dag här nere i Januari och jag trodde ansiktet skulle förstelna.



Jag som klagar över att här bara är 2 plus i dag! ska genast sluta klaga ;)

2010-03-17 @ 12:16:44
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0