Godmorgon!

Idag börjar jag senare för jag ska stänga. Det känns bra att få ta det rätt så lungt på morgonen. Igår när jag gick och la mej så var jag ganska yr, känner att det är så idag också. Undra vad det beror på!? Men det kan även ha med att göra att jag är lite små stressad. Men i helgen ska jag ta igen mej. Bara sova och ta det lugnt.

Jag har ju inte berätta en sak för er, min pappa har fått sitt besked nu och det som var bra är att hans cancer har inte spridit sej, det känns jätte bra. Får hoppas att han kommer igång snart med strålningen!

Nu ska jag kolla in H&Ms sida, se om dom har fått in något roligt!

Kommentarer
Postat av: Linda

men va skönt och höra att den inte spridit sig. Se till och vila upp dig och ta hand om dig i helgen.



kram

2010-03-04 @ 10:02:50
Postat av: Gaby

Vad skönt med sovmorgon,du verkar behöva det.Det behöver vi alla.Jag var ju också på kalas i går,mådde illa när jag kom hem,för mycket fika,ha,ha.Hoppas du får en bra dag,stressa inte,det är inte bra.

2010-03-04 @ 10:32:45
Postat av: CArin

vad skönt att det var goda besked angående din pappa. Eller goda och goda, men så bra det kan i den sitsen iaf. Hoppas det går bra även fortsättningsvis.



Filmen var ingen höjdare enligt mig, står om den i ett av dagens blogginlägg.



Ha de gott

2010-03-04 @ 10:57:59
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/
Postat av: Nina

Till Linda! Jo, det känns verkligen bra. För då vet man att det går bättre att bota cancern =) Jag ska verkligen ta hand om mej själv ihelgen. Behöver lite lugn och ro hihi. Vi måste ta en fika snart! Kram

2010-03-04 @ 18:46:37
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: Nina

Till Gaby! Jag kan säga att jag verkligen behöver sovmorgon.

Vad jobbigt att du mådde illa efter du hade varit på kalaset. Fika är verkligen gott hihi. Kram

2010-03-04 @ 18:48:29
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0