Ha ordning på datum och tider!

Har jag just gjort en personlig almanacka. För min går ut nu i april. Jag gjorde även förra året en almanacka, blev så nöjd med den. Så jag har gjorde den här i samma färger som jag hade innan men med en annan utsida. Kostade bara 275kr.
Men jag hade även lite svårt att välja mellan två fäger men det fick ändå bli en rosa.



Så ser min ut, men så klart med en annan text. Men jag gillade även den svarta.



Är ni själv sugen på att göra en egen almanack så är det bara gå in på den här sidan. Din personliga almanacka.



Bilder från Din personliga almanacka.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Vad fin almanacka,Mysigt med rosa.

2010-03-25 @ 20:05:19
Postat av: Nina

Jo, jag tycker också att den är jätte snygg. Sen är det så kul att man får bestämma själv hur man vill att den ska se ut =)

2010-03-25 @ 21:07:04
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

coolt att göra med sitt egna namn :D

Ha en grym lördags eftermiddag!

2010-03-27 @ 16:48:00
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0