Kläder upp till öronen!

Hjälp, vad jag har kläder i garderoben. Det är inte sant att jag har så där mycket kläder. Sen har jag ju hur mycket som helst strumpebyxor, trodde nästan att jag inte äga några, men det har jag hihi. Det är bra att gå igenom garderoben då och då.
Sen så blev det två påsar med kläder som jag ska skänka bort till Myrorna. Inklusive en vinterjacka, vinterskor och vanliga skor. Det är tillomed vinterskor som jag inte har använt. Snacka om bortkastat pengar. Sen fanns det tre tröjor som jag hade svårt att slita mej ifrån, men tillslut så bestämde jag att jag ska ge bort dom för dom tar bara plats i garderoben. Det har blivit bättre i garderoben, för nu är det bättre organiserat. Men jag skulle kunna göra det mycket bättre, men det orkar jag inte göra just nu.

Min morbror fyller år idag. Så Grattis, grattis! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0