Lovely day!

Det blev en promenad idag, det var härligt. Efter det så blev det att jag och min vovve åkta till mina föräldrar. Så där satt vi ute och drack varm choklad och åt korvmacka. Det var så gott. Vad skönt att man kan sitta ute nu och få lite färg i ansiktet. Men det var ändå inte så varmt ute fast det var plus grader när man satt i solen.

Nu ska jag och min sambo åka tillbaka till mina föräldrar för vi ska bjuda på mat till dom. Kan inte skriva vad det blir för något, för det är en surprise, vet att dom läser min blogg hihi.

Kommentarer
Postat av: maria

låter som att du haft en jättemysig dag!!!=) nu blev jag sugen på varm choklad o korvmacka bara för det!!!!! haha=) men så härligt att kunna sitta ute!!! underbart ju!!=) ha det toppen kram kram!!

2010-03-22 @ 22:48:20
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: maria

ja du har säkert helt rätt i det där faktiskt hehe;) jag bloggade om några fina saker därifrån för ett tag sedan och min bror har säkert sett det hehe;)

2010-03-22 @ 23:00:48
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0