Lyckad helg!

Det blev att vi sov över hos mina föräldrar. Så vi har just ätit en jätte god frukost. Maten som vi fick igår var också jätte god. Vi fick först tilltugg sen varmrätt och efterrätt. Det var en riktigt trevlig ikväll igår. Sen såg vi även filmen Seven igår, det var många år sen jag såg den sist för jag kom nästan inte ihåg hur filmen slutade. Så jag har haft en jätte bra helg!

Snart ska jag och mamma åka till Växtrike och kolla på blommor och så har dom så fina saker där som vi ska också kolla på.

Ikväll har ju Gossip Girl säsong premiär. Det får ni inte missa. Sen är det ju även The hills och The city ikväll.


Kommentarer
Postat av: CArin

Sv: ja det är det som är det tråkiga. Vänta på att färgen torkar...,



Gossip i kväll ja, men jag jobbar ju... Bhuuää..!!

Får se reprisen i morgon, men det är inte alls samma sak.

2010-03-07 @ 10:50:55
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0