Movie time!



Jag såg den här filmen igår. Jag har sett alla dom andra tidigare, så då kan man inte missa den här. Dom är ju verkligen speciella, jag får alltid så panik när jag ser dom här filmerna just för att det är så spännande samt att jag lever in mej i filmen. Sen är den rätt så äcklig, kan inte fatta hur nån har kommit på den här idén.
Men det är klart att det är ingen som kan klå den första SAW filmen, den var verkligen speciell. Jag ger den här ♥♥♥ av ♥♥♥♥♥.



Jag hade verkligen höga förväntingar av den här filmen, just för att den har fått högt betyg och folk som jag känner som har sett filmen tyckte att den var så bra. Men jag är besviken, den var inte så bra som jag trodde. Den hade sina stunder där den var rolig, men annars var den riktigt långtråkig. Det var bara i början på filmen som var roligt. Så därför får den bara ♥♥ av ♥♥♥♥♥.

Bilder från Moviezine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0