Skön torsdag!

Då är man hemma igen. Vi har verkligen fått go fika hos min brorsas fru. Man blev mätt och belåten hihi.

Då är det fredag imorgon, har bara en timmes skoldag imorgon så det känns verkligen gött. Sen så får jag även sova ut imorgon. Bara härlig dag framför sej imorgon. Men sen på lördag ska jag jobba samt söndag, så det känns mindre bra. Men jag har hittat ett jobb som jag ska söka till, så då får vi hålla tummarna på att jag får det. Ska nog sitta med min ansökan imorgon och skicka in det.

Det börjar bli dags att gå och lägga sej, så jag säger nu Natti natti!

Kommentarer
Postat av: maria

tack detsamma!!=) ja jag förstår dig det är helt rätt att du skrev av dig!! det hade jag också gjort!! ha det så bra kram!

2010-03-18 @ 23:47:24
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0