Vilket uteställe är det som gäller?

Nästa vecka ska jag träffa min kompis som bor i Stockholm, det ska bli kul att hon kommer hit upp. Har pratat med henne idag och hon frågade om vi ska ut. Och det är så jag har ingen koll längre på vart man ska gå ut i Luleå, för det var länge sen jag var och dansade ute. Vet att dom gångerna som jag har varit ut så har man varit på en pub eller något sånt. Gillar Invit! Så nu undrar jag om krogen kommer ha öppet på måndag? Det är ju då annandagpåsk. Annars så kanske man får gå till Invit.


Kommentarer
Postat av: CArin

Var inte från jobbet. Var från en kompis som lämnat det där eftersom jag var i Stockholm och hon skulle iväg på resa..



Men i morgon är det schemamöte på jobbet. Kanske kan man få ett ägg då =)

2010-03-29 @ 21:18:25
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

Jag har ingen koll på uteställe förutom Collage som alla skriver om :D Däremot måste du äta på Fresco vid östermalmstorg, en stor sallad, världens bästa och största! East har också bra mat, ligger mitt emot sturegallerian ;-)



Sv: Messmör? Det tycker jag faktiskt om, trots att alla jag känner hatar det. Messmör är typ dock bara gått på mjukt tunnbröd. Man har allt sina konstiga matvanor, har du testat sirap på macka eller på gröt? :) hahah

Goood night!

2010-03-29 @ 22:57:00
URL: http://amandafalk.se
Postat av: AMANDA FALK

Sv: Just glömde svara, jag är i Dubai på alla lov för att min papap bor där, det är mitt andra hem lixom :D Han flyttade dit föör 4 år sen och jobbar som pilot där! ;-)

2010-03-29 @ 22:58:11
URL: http://amandafalk.se
Postat av: maria

tusen tack Nina!=) ja det har verkligen varit en mysig o rolig helg önskar att tiden inte gick så fort bara!! får väl ta en tripp längre fram med=)



ja herregud har ni så mycket snö kvar vilka kontraster! vi hade ju inte jättebra väder regn, men som du säger ingen snö iallafall!! hoppas ni får vår snart!!



så kul att din kompis kommer upp!!=) kan inte fatta att det redan är påsk får väl se vad man hittar på då!



ha det toppen kram maria!

2010-03-29 @ 23:07:42
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0