Coco Chanel & Igor Straviskij



Nu har man sett den här filmen. Jag vet inte alls hur jag ska skriva om filmen eftersom jag känner att jag blir verkligen irriterad över hur Chanel var som person. Man förstår verkligen att hon var en självständig kvinna som visste vad hon ville. Hon var verkligen duktig som affärskvinna. Men jag förstår inte hur hon kunde bete sej så som hon gjorde. Och den där Igor var inte heller snäll. Han var ju ett riktigt svin. Som var otrogen mot sin sjuka fru och barnen, alla dom bodde under samma tak med Chanel. Barnen i huset och frugan medans han sätter på Chanel om jag nu får skriva så. Fattar inte alls vad dom två tänkte på. Dom hade ju inga skuldkänslor. Nu kanske ni märker att jag accepterar verkligen inte otrohet. Men det kanske var mer vanligt förr att man skulle vara otrogen, fast jag vet ju att det är så än idag det är många som är otrogna.
Min synsätt på Chanel har ändrats, jag vet inte om jag vill längre ha nån Chanel väska. För jag gillar inte alls hennes personlighet, men jag ser upp till henne hur hon var som affärskvinna.

Som sagt den här filmen handlar om hennes förhållande till Igor Stravinskji, sen var det kul och se när hon kom på parfymen Chanel No 5. Men tyvärr så får filmen bara ♥ av ♥♥♥♥♥.


Bild från Moviezine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0