Godmorgon!

Man har än en gång vaknat upp till bra väder. Just nu är det 18 i skuggan hihi. Måste säga att det börjar bli svårt och veta vad jag ska ha på mej för kläder på Rabalder. För jag har en hel del varma kläder i garderoben. Sen så är det där med skorna. Jag måste ha träningsskor på mej när jag jobbar just för min fot. Känns inte så kul att ha träningsskor på mej om jag ska en kjol på mej. Vilka problem man kan ha hihi. För det var för varmt att ha på sej jeans när man jobbade.

Igår så anmälde jag mej och en kompis i klassen på en föreläsning om värdskap. Eftersom vi har pratat om det i skolan samt läst hans böcker han som ska föreläsa. Det är Jan Gunnarsson, det kommer bli riktigt kul. Så det är nästa onsdag den 26 maj.

Nu måste jag äta frukost. Hoppas ni får en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Jäklar vad jag tycker synd om dej som måste ha tränings skor,du måste köpa dej en skön,luftig sko med skön sula,det finns riktigt snygga.Har man ont i fossingarna blir inte humöret bra.Skönt mad vädret,ser ut som att norrlandskusten får fint tom lördag.Hoppas din dag blir fin,en annan ska till tandis,där ryker pengarna,hi,hi.

2010-05-18 @ 10:52:36
Postat av: Nina

Har läst hans bok & vart på föreläsning för många många år sen :) Jättebra!



Ha det så gött i värmen tjejen, här är det molnigt fortfarande ;)

2010-05-18 @ 12:45:59
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0