Godmorgon

Oj vad jag har sovit ut idag, jag har ju också sagt tidigare att jag skulle göra det. Så nu känner man sej utvilad, men jag har fortfarande ont i huvudet. Har haft det nu i tre dagar, det är inte kul.
Kan säga att jag har nästan sovit i 12 timmar, behövde verkligen sömnen.

Det blev inget tilltugg igår, för jag förberedda ett tilltugg igår för det brukar bli bättre när man får låta det vara i kylen ett dygn. Så ikväll blir det att äta tilltugg det kommer bli gott, men det är synd att det inte är något roligt väder ute. Det är bara 13 och mulet, så det kommer säkert bli regn. För jag är lite sugen på att dricka rosé, men får se hur jag ska göra med det. Tycker inte riktigt att rosé passar när det regnar hihi.

Sen ska jag ju hämta ut min biobiljett idag, det kommer verkligen bli kul på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0