Godmorgon

Min sista skolvecka börjar nu, kan inte fatta att det är bara 4 dagar kvar. Så den här veckan kommer verkligen gå snabbt.
Idag ska vi börja läsa juridik, rätt så tungt ämne men det kommer bli intresant. Läraren har sagt att vi även kommer få hemläxa varje dag. Men jag hoppas att vi inte får nån läxa idag eftersom jag ska ju på bio och se Sex and the city. Nä, nu är det dags för att göra mej klar. Men vi hörs senare idag!
Kan säga att jag har lite problem med vad jag ska ha på mej idag, för det verkar som att det kommer bli jätte bra väder. Så jag måste kolla in i min garderob och se vad det blir för något hihi.

Kommentarer
Postat av: maria

åhh så skönt för dig att det bara är fyra dagar kvar!!!=) ha en toppen dag! kram kram!

2010-05-31 @ 14:52:38
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0